Myrorna.

Imorgonkväll beger jag mig mot ön! Tänkte spendera fredagen med Joanna och Sissel, men även försöka hinna med att gå lite i några Second Hand-affärer. Myrorna hemma är bäst! Faktiskt den bästa Second Hand-affären jag har varit i, i alla fall om man ser till priserna. Jag är helt inne på vår- och sommarkläder nu, och ska därför leta upp ett par höga, slitna jeansshorts alternativt ett par jeans som går att klippa av. Har massa nitar som ligger här och skräpar som jag tänkte sätta på dem. Vill även ha en stor, luftigt stickad kofta att ha när det blir lite varmare. Har kollat lite på Rebecca & Fiona på svtplay, jag inspireras jättemycket av deras klädstilar. Mycket Second Hand, och kläder som de har klippt/sytt/fixat med. Precis så som jag brukar göra! Har dock inte blivit så mycket sen jag flyttade hit, Myrorna har blivit totalt utkonkurrerade av kära Weekday. Det ska det bli ändring på nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0