Min lilla knähund och jag.

Hej hej hallå.
Jullovet rullar på och jag gör inte särskilt mycket alls. Idag har jag till exempel läst en hel bok på över 300 sidor. Snacka om att ha mycket fritid. I like it! Snart kommer Sissel hit, och då ska vi promenera med Casco till djuraffären. Jag har bestämt att han ska få välja en julklappsleksak, eftersom han från och till kan bli lite rastlös här när vi är här (jag fick inte med mig någon av hans leksaker från Uppsala). Jag kommer säkert komma hem med massa andra saker som jag inte alls skulle ha... Funderar på ett sånt där bälte som man fäster kopplet i när man är ute och springer med hunden, och kanske en ny sele med. Har man världens bästa hund måste man ju få skämma bort honom lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0