För att du är här.

Ja kära ni... Nu var det så längesen jag skrev så jag vet inte riktigt var jag ska börja. Kanske ska ta och sammanfatta dagarna lite.
Fredag: Skola på dagen, och på eftermiddagen kom finaste Sissel hit. Som jag saknat henne! Vi skakade både det ena och det andra på ett fuegopass på Friskis, och sedan lagade vi pizza och hängde med mina grannar.
Lördag: Jag tog en lång morgonpromenad med Casco, och sen begav Sissel och jag oss in till stan. Vi köpte lite julklappar och annat smått och gott. Vid tvåtiden begav vi oss hemåt och bytte om, för att sedan bege oss till den traditionella glöggrundan (=skogspromenad med glögg och skvallerkompendium som anordnas innan Natt-O varje år). Under glöggrundan började det regna, men vi hade trevlig ändå. Senare på kvällen gick vi på sittning, så himla roligt! Stämningen var på topp och det var lite mer städat än det brukar vara... På släppet på kåren spelade ett bra band (dock lite för länge...) och kvällen slutade nån gång vid halv tre då vi gick hem...
Söndag: Efter alldeles för få timmars sömn begav vi oss till brunch på kåren. Resten av dagen gick åt till att slappa. Sisseln åkte hem på eftermiddagen, och jag saknar henne redan.
Måndag och tisdag har jag spenderat i någon slags kölddimma. Hur mycket jag än tar på mig när jag går ut fryser jag, och hur mycket jag än sover är jag trött ändå. Ska nog ta en varm dusch nu och se om jag kan tina lite... Hoppas ni mår bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0