Breaking up with God.

Idag är jag snorig som tusan, men jag riktigt känner hur neutrofilerna och makrofagerna kämpar på! Imorgon är jag förhoppningsvis frisk (ja, jag är lite skadad). Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag kämpar på med min uggle-tavla, som jag konstigt nog alltid kommer på att jag ska göra klart när vi har tentatider. Den är inte klar på långa vägar, men här nedanför ser ni i alla fall hur den ser ut nu. Färgerna är mycket bättre i verkligheten såklart, jag ska se till att ta ett bättre kort när den är klar. Nu måste jag verkligen sova, för imorgon har någon mindre snäll person bestämt att vi ska börja skolan i gryningen = kvart över åtta. Gäsp. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0