Vårkläder.

Jag tillbringar minst lika mycket tid på plugget som jag spenderar på att kolla runt på alla möjliga webshoppar för kläder. Jag har inte shoppat på jättelänge! Min garderob skriker åt mig att den behöver fyllas med nya vårkläder. Jag har mycket svarta och gråa kläder, så nu behöver jag tillökning i form av lite färg. Höga jeansshorts, jumpsuits, blommiga klänningar, linnen i oversize-modell... Inköpslistan kan göras lång. Det här kommer bli dyrt... Men värt. Den som säger att lycka inte kan köpas för pengar har fel. Inget gör mig så lycklig som ett par nya klackar (som jag aldrig använder, men de är fina att kolla på) eller en klänning. På söndag, då jäklar. Oxford Street, here I come!
Siss och moi, -08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0