"Smygdansaren"

Scenario: Du står på ett dansgolv tillsammans med en eller flera vänner. Plötsligt börjar någon eller några av vännerna lite diskret dra i dig. Du fattar inte vinken och står kvar. Efter upprepade försök får de tillslut dig att flytta på dig. Du vänder dig om för att se vem de drog iväg dig från och där står den: den berömde och ack så vanlige "Smygdansaren". Denna art finns på de flesta dansgolv runtom i världen och ägnar kvällen till att stå och dansa/stirra/jucka tjejer i ryggen. Dock med lite avstånd så att tjejen inte själv vet att "Smygdansaren" är där. På så sätt ser det ut som att "Smygdansaren" står och dansar med en tjej medan tjejen är helt ovetande. Alla nöjda och glada så långt. Det hela blir dock jobbigt när ingen annan vill dansa med tjejen i fråga, eftersom de tror att hon redan dansar med en kille.
Igårkväll hade jag två av denna art som följde efter mig HELA kvällen. Varje gång jag vände mig om stod de där bredvid varandra och log lite fånigt. Creepy...

Kommentarer
Postat av: Mandie

Jag med!! Typ överallt och ingen fattar vinken :p

2011-04-03 @ 17:01:13
URL: http://turnaround.blogg.se/
Postat av: Joanna

Haha smygdansare dom är fina dom.. ;)

2011-04-03 @ 18:06:32
Postat av: Virginia

Det var jag.

2011-04-05 @ 13:24:30
URL: http://itsvirginia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0