Omplaceringshund.

Jag är så himla sugen på att skaffa hund! Till nästa sommar så kanske (om jag på något mirakulöst sätt blir rik så att jag inte behöver jobba under sommaren...). Jag vill inte skaffa valp, utan vill ha en omplaceringshund. Kollar på lite olika sidor för omplaceringshundar nu, och jag vill ta hand om allihopa! Hur ska jag någonsin kunna bestämma mig för vilken jag vill ha? Jag har ju varit inne på saluki ett tag, men jag gillar ju grand danios också. Schnauzer gillar jag såklart med eftersom vi har en hemma, och sloughi är jättefina. Eller varför inte en boxer eller en dalmatiner? En rhodesian ridgeback kanske? Eller så tar jag bara en av varje helt enkelt. Så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0