Laddning inför lördag.

Snart ska det firas Valborg här i Uppsala, jag längtar! För er som inte vet hur det går till ska jag dra det traditionella firandet lite snabbt. Häng med nu:
  • 8.30 champagnefrukost, i vårt fall hemma hos Amanda
  • 10.00 kolla på flottränning i Fyrisån. Andreas och hans vänner är med så självklart ska vi dit och heja på dem!
  • 12.00 picknick-lunch i Ekonomikumparken
  • Mösspåtagning vid okänd tidpunkt. Det enda problemet med det här är att mössan är på Gotland... Tusan också.
  • 15.00 champagnegalopp på någon nation. Jag är lite osäker på vad det går ut på men jag antar att man helt enkelt sprutar champagne på varandra
  • 20.00 öppnar nationerna sina dörrar och då ska vi dansa natten lång!
SMHI lovar halvfint väder, så det är bara att hoppas på att solen håller sig framme. Jag ska dokumentera hela dagen i bilder och dela med mig på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0