Personalfest

Det senaste dygnet har varit så galet! Det hela började med personalfest igårkväll som var toppen såklart! Tycker så mycket om min McDonaldsfamilj och kommer sakna allihopen massor... Kom hem runt halv två och försökte sova men det gick sådär. Drömde konstiga drömmar och vaknade hela tiden av någon konstig anledning. När klockan ringde vid fem trodde jag att det var ett skämt... Men det var bara att gå upp och dra iväg till flyget. Själva flygturen gick bra, men när vi kom till Arlanda blev tåget vi skulle åka med inställt efter att vi hade köpt biljetter! Efter många om och men slutade det med att vi fick åka taxi från Arlanda till Uppsala för 650 spänn som vi ska få ersättning för... Får vi inte det blir jag galen! Resten av dagen har varit lite dimmig men bra. Har dissekerat råtta som var betydligt roligare än förra gången! Nu ska jag ut och ta en kvällspromenad innan jag däckar i min säng. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0