Handla.

GOD MOOORNIIING!
Jag ska strax sätta mig på bussen för att upptäcka det ökända Gottsunda centrum! Det går så mycket rykten om allt som försigår där, så jag måste se hur det ser ut tänkte jag! Ska även veckohandla, det behövs... Nu när jag har varit sjuk har jag verkligen inte alls varit sugen på att äta! Och när jag väl har blivit sugen på något har jag såklart inte haft det hemma... Det senaste tre dygnen har jag typ ätit:
- lite ris
- två paket snabbnudlar
- lite paj
- två knäckemackor
- två morötter
Ja, typ det. Och popcorn. Det är ju inte jättelite, men om man jämför med vad jag brukar äta så är det det, hehe... Så nu behöver jag ha hem något jag är sugen på, så jag slipper tvinga i mig saker! Hoppas aptiten kommer tillbaka snart. Gud vilken innehållsrik blogg jag har. NOT. Hoppas jag inte tråkar ut er alltför mycket... Men, ni läser ju frivilligt så något får ni väl ut av det hoppas jag.
Här är en liten skitunge som jag saaaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0