Sunshine.

Jag är verkligen hela isolerad här i min lilla stuga! Vaknade klockan 10 och har suttit och pluggat utan paus sen dess. Nu väntar jag bara på att tvättmaskinen ska bli klar, sen tänkte jag ta en jättelång promenad i det fina vädret! Jag tror att jag har upptäckt promenadspår lite längre bort på gatan utanför stigen där jag bor, dem ska utforskas. Brukar jämt stå massor av bilar där, så antar att det är någon stor friluftsanläggning där också. Ska bli så skönt att komma ut och röra på mig lite!
Igår var jag förresten på stan med Victoria och Amanda. Råkade shoppa lite, oops. En kofta med jättestor och härlig krage från H&M, en grå tröja med tryck av ett halsband (H&M), ett linne med döskalletryck (H&M) och ett militärmönstrat linne från Gina Tricot. Till mitt försvar var allt utom tjocktröjan på rea. Jag får helt enkelt leva på nudlar om pengarna tar slut, för jag klarar mig inte utan shopping! Tänkte försöka fota grejerna och lägga upp här, men det gick sådär... Nåja, koftan och linnet finns med på bilderna som jag la upp från H&M's hemsida för några inlägg sen.
Just nu räknar jag mest ner tills på fredag, när jag ska åka till Gotland! Vet inte riktigt om Gotland eller Uppsala är hemma nuförtiden... Båda ställena känns som hemma. Hoppas på att hinna med tidiga båten, så att jag kommer till ön innan åtta istället för efter elva... Vill ha så mycket tid som möjligt när jag väl är där. Så många som ska träffas och så mycket som ska göras! Vill hinna med att träffa alla vänner och släktingar, men det får jag nog bara inse är helt omöjligt. På knappt två dygn går inte att trycka in hur mycket som helst. Ska först och främst se till att träffa familjen!
Nu verkar tvättmaskinen vara klar, så nu ska jag bege mig ut i sooolen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0