Slutkört.

Att börja plugga på universit innebär verkligen ett helt nytt liv, både på gott och ont! Nu har jag bara gått i två veckor så jag antar att jag inte riktigt har kommit in i rutinerna än och jag hoppas att jag kommer göra det snart. Dagarna gör mig nämligen SÅ trött! Jag orkar verkligen inget mer än att gå i skolan och plugga, så fort jag kommer hem på kvällarna slocknar jag direkt... Ikväll har jag i alla fall orkat med att gymma med Maja, det var kul. Gymmet på Friskis är verkligen jättefint! Nu skulle egentligen Sissel och Andreas vara här, men jag känner mig lite hängig och illamående så gör nog bäst i att ta det lite lugnt tror jag... Har bäddat ner mig och ska kolla på Idol nu. Ha en bra fredagskväll! ♥

Kommentarer
Postat av: virginia

Men Karolina, nu när du går på universitetet har du inte TID att vara sjuk, har du inte fattat det än?? :P Ne, skämt åsido, krya på dig!

2010-09-10 @ 21:29:36
URL: http://itvirginia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0