Sjuuuuk.

Japp, sämre blev det. Åkte hem igår eftermiddag och kände mig lite lagom svimfärdig. Däckade i sängen så fort jag kom innanför dörren och har legat där tills nu. Somnade inte förrän fyra i natt av ren utmattning, innan dess vaknade jag ungefär var tionde minut av hemska feberdrömmar. Vi läser embryologi (=fosterutveckling) i skolan, så varje gång jag slumrade till drömde jag att jag var ett foster som höll på att utvecklas, alla stadier repeterades i huvudet. Det var hemskt, hatar verkligen feberdrömmar! Värre än mardrömmar, helt ologiska.
Imorgon har vi osteologitenta (=skelettet) och jag måste skriva den. MÅSTE. Sen har vi basgruppsmöte också, med ett fallavslut, men det tror jag inte att jag kommer orka gå på om jag inte blir jättemycket bättre helt plötsligt. Man kan ju alltid hoppas... Nä, nu ska jag plugga lite och ladda inför en stor kraftansträngning: koka makaroner. Har inte ätit sen lunch igår och känner på mig att svält inte kommer göra något bättre direkt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0