Muntlig tentamen.

Idag gäller det! Muntlig tentamen står på schemat och jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Jag vill tro att jag kan det, och det känns faktiskt ganska bra. Var på skolan igår eftermiddag/kväll i några timmar och gick igenom allt igen. Det är jättebra att vi får vara på skolan på helger och kvällar, vi har fri tillgång! Perfekt om man behöver kolla upp något som man har glömt eller så. Sen blir materialet ju inte så mysigt av att ligga i flera dagar/veckor, men det får man stå ut med. Efter igår har jag bara en sak att säga; kom inte och säg att du har känt något som luktar illa innan du har luktat på gammalt, härsket kattfett. Vidrigt var det! I alla fall, nu orkar jag inte plugga mer. Det får gå som det går, och om ryktet stämmer är lärarna rätt snälla och vill att man ska klara sig. Hoppas, hoppas, hoppas. Kanske skriver lite senare och meddelar hur det gick!
Förkylningen hänger i och jag hostar som bara den, usch. Försöker kurera mig, jag vill bli frisk så att jag kan få träna igen! Saknar det... Vågar inte ens gå ut och gå nu för vet hur det brukar bli. Helt plötsligt "glömmer" jag bort att jag är sjuk bara för att det är så skönt att komma ut och går alldeles för långt och alldeles för snabbt och sen kommer jag hem och blir sjukare igen. På så sätt blir man ju aldrig frisk...
Nu ska jag värma pizza som jag gjorde i helgen och kanske ändå kolla igenom alla organsystemen en gång till... Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0