Halsont.

Åh, vaknade med halsont... Typiskt. Känner mig inte febrig eller så, i alla fall inte just nu, men jag borde nog ta det lugnt så att jag inte blir det... Funderar på att stanna hemma idag. I och för sig går vi bara till klockan 12, så känner att jag egentligen borde vara i skolan. Men, att klara tentan kan inte hänga på en föreläsning. Jag bestämmer helt enkelt att det inte kan det, bäddar ner mig i sängen igen och hoppas på att vakna upp frisk och kry. God natt.
_____________________________________________________________________________________________
Ändring. Tentan kan visst hänga på en föreläsning, man vet aldrig... Upp och iväg.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gurgla med saltvatten! Äckligt men fungerar

2010-09-22 @ 12:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0