Brunsås.

I MADE IT! Så skönt! Det var inte alls så farligt som jag trodde. En grej mindre att plugga till!
Tänkte bara tillägga att jag idag gjorde en mycket god middag; ris, kycklingköttbullar och brunsus. Mmm! Dock blev det en del brunsås över... Närmare bestämt så mycket att den kommer räcka hela min tid här på veterinärprogrammet om jag ska äta upp den själv. Ni är så välkomna att ta med er lite köttbullar (mina tog nämligen slut) och komma och äta brunsås med mig. (Ja, jag är sällskapssjuk. Det är lite dåligt med gotlandsbesök här i Uppsala tycker jag.)

Kommentarer
Postat av: Mams

Låter smaskigt!

Jag kan hjälpa till att äta upp den när jag dyker upp 29/10!! :-)

2010-09-28 @ 13:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0