Vänner

Ikväll är jag glad och lycklig för att jag har så fina vänner. Dem är verkligen helt otroliga. Lisa har varit här hela eftermiddagen och åkte hem för ett tag sen. Vilken tjej alltså. Så jäkla smart och grym på alla sätt. Nu när hon åkte hem började jag fundera lite på hur lyckligt lottad jag egentligen är. Dels har jag kvar många vänner från gymnasietiden, och jag vet att var än i världen vi befinner oss kommer vi alltid att hitta tillbaka till varandra. Li till exempel, som är i Indien, och Lovisa som är i London. Någon gång kommer vi ses igen, det är jag bombsäker på. Andra vänner bor kvar hemma på ön, så dem träffar jag ju från och till i alla fall. Vissa har flyttat med upp hit till Uppsala, vilket är kul! Hinner inte träffa dem så mycket som jag önskar bara. Har även fått massor av nya vänner i klassen, min lilla Amandapanda till exempel! Alltid finns det någon att tillbringa en ledig stund med, och det är så skönt att veta att man alltid har någon att prata, skratta eller gråta med. Eller bara vara med. Så ja, ni är bäst! (Ta åt er!).

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är ju underbar! <3 x 1000!

2010-10-18 @ 15:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0