Ur arkivet, -05.

Fick en önskan av käraste Odil att visa lite bilder ur arkivet, visst kan jag göra det! Tänkte dock dela upp det lite, annars blir det så många bilder på en gång... Så, börjar med -05, here we go:
Tofta med Agnes och Odil! Om jag minns rätt var det rätt blåsigt och kallt?
Agnes och Karolina. Brukar aldrig tycka att jag ser någon skillnad på mig själv nu och på gamla kort, men här ser jag fasen liten ut alltså... Och Agnes med, så söt!
Frida och Karolina (ja mormor, jag tror nog att du har sytt dem där hattarna!)
Agnes och Frida. Fråga mig inte vad vi gjorde den kvällen...
Karolina, Frida, Hanna och Agnes
Gullungar!
Pusspåörat.
Charmigt.
Sleepy.
På gården.
Annie, Julia, Pernilla, Karolina.
Kalas med fina flickor.
Emilia, Li, Pernilla, Karolina.
Erica, Pernilla, Odil.
Karolina och Li! Fina, fina du!
Den minen alltså...
Har man inget bättre för sig kan man ju alltid göra en pyramid...
Fjortizzar...
Haha!
Pernilla och Karolina
På skogspromenad!
Små!
Fina, haha...
Odil.
Hug a tree.
Vi trodde att det alltid skulle vara vi... Tänk så liten och naiv man var.
Carro, Karolina, Odil och Pernilla.
Så, då var -05 avverkat, puh. Väldigt utrensat såklart, skulle jag ladda upp alla skulle det ta flera veckor... Enjoy, kanske fortsätter med -06 imorgon!

Kommentarer
Postat av: annie odil

haha, fy fan vilka fina kort!

2010-10-11 @ 19:12:41
Postat av: agnes

hahaha åh. jag sitter här och skrattar för mig själv. vilka fina minnen!

2010-10-13 @ 11:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0