Nye grajja.

Pappa är världens snällaste och har gett mig en TV, en skrivare och en stor skärm till datorn. Bland annat. Lite dumt är att TVn inte hittar några kanaler, datorn inte ville starta när vi försökte koppla in skärmen och färgen i skrivaren är slut. Teknik samarbetar ju aldrig. Tror att jag ska få hjälp av min hyresvärd med TVn imorgon, och datorn tog pappa med till ön för att se om han får ordning på den. Hoppas, hoppas.

Själv är jag lite trött och hängig idag, har haft ont i halsen i två dagar och det känns som att jag har lite feber med. Orkar inte bli sjuk, snyft. Därför ligger jag i min säng och gör absolut ingenting, och hoppas att bli frisk. Borde plugga, men det får bli imorgon! Nu ska jag fortsätta att se på Idol-reprisen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0