Norrlands.

Igårkväll blev det utgång för första gången här i Uppsala! Norrlands nation blev det, och en mycket intressant kväll blev det också. Den började med förfest hos Amanda, och på vägen till Norrlands träffade vi spanjorer som tyvärr märkte att Victoria pratar spanska. Två stycken följde efter oss, och en av dem pratade med Victoria. Amanda som inte pratar spanska slapp dem. Skönt för henne... Den andra spanjoren märkte nämligen att jag i alla fall förstår spanska ganska bra, och sen var han igång. Han berättade att han var i Uppsala för att leva sitt liv och träffa en tjej och att ingen skulle få säga åt honom vad han skulle göra och blabla. Sen sa han att jag var snygg på femtiotvåtusen sätt så att jag säkert skulle fatta det. Sen ville han ha mitt nummer men så smet jag. Jag har dåliga erfarenheter av att ge bort nummer till spanjorer.
Sen stack vi in på Norrlands i alla fall, och väl där spelade Hästpojken (hästhundmarsvinspojkvännen, hihi). Dem var jääääättebra! Särskilt Caligula. Topp! Sen dansade vi och tappade bort varandra efter hand, men det verkar som att alla tog sig hem vad jag fick höra över sms. Själva eller inte... Haha.
Idag får jag finbesök från Gotland! Elin kommer hit vid ett, så då ska vi luncha  på stan. Blir mysigt! Nu ska jag laga mat, så jag slipper det ikväll. Vi hörs! Pusspåer.
(Om någon undrar hur vi såg ut igår så såg vi ut såhär. Från vänster: Linda, Amanda, Karolina, Victoria)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0