Killar, killar, killar.

Idag bestämde jag mig för att jag inte är förkyld längre och cyklade iväg till Friskis och Svettis för att gå på afrodans. Det visade sig att det var fuego istället, som är ett danspass inspirerat av latinamerikansk dans. Okej, tänkte jag och blev glad för jag hade ändå tänkt prova det passet någon annan gång. Såg på schemat att det skulle ledas av någon som hette Robert och tänkte mig då en lång, latinamerikansk halvmörk kille. In i salen kommer istället en kort, platinablond, tatuerad kille med hockyfrilla och piercingar. Passet var det mest udda jag har varit på, men kul var det! På slutet battlade man mot varandra. Det var...en upplevelse. Nåväl, Robert och fuego lär få fler besök av fröken Engdahl.
Det finns vissa grejer som jag faller lätt för har jag märkt. En av dem är killar som kan dansa, eller killar som leder dans/aerobicspass på Friskis. Hur många tusen gånger har jag inte skrivit om Friskis-Jakob och om att jag vill gifta mig med honom? Ganska många tusen... En annan grej jag faller för är killar som kan sjunga och spela gitarr. Det är bland det mysigaste som finns. Killar med bondgårdar är också uppskattat. Helst killar med bondgårdar med massa lammungar, griskultingar och kattungar. Eller i alla fall en hundvalp. Andreas har lovat att presentera mig för mannen i mitt liv på lördag. Det ser jag fram emot!
Nu ska jag natta, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0