Bra dag.

Idag har varit en mysig dag. Vaknade ju ganska sent med tanke på utekvällen igår. Åkte till stan och gick runt med Elin. Käkade lunch och bara pratade. Härligt att träffa henne igen! Sen mötte jag upp Frida och gick på aerobics. Aerobics i mitt hjärta säger jag bara! Riktigt roligt att ha någon att träna med, det ger så mycket mer energi och man blir peppad till tusen! Imorgon kanske det blir träning igen, den som lever får se...
Nu mår jag lite sådär, har ont i magen och mår illa. Det beror förmodligen på att jag drack någon kaffegrej med mjölk inne i stan. Kaffe, som jag inte tål, och mjölk som jag inte heller tål. Bra tänkt där Engdahl, NOT. Ska kolla lite serier och hoppas att det går över snart. Puss!
Frida och Karolina a la -04. Jättecooooola tyckte vi nog. Nu tycker jag mest vi ser sura ut, haha...

Kommentarer
Postat av: annie

haha, vill se mer bilder ur arkivet tack!

2010-10-10 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0