Back in business.

Bloggen har fått lida lite de senaste dagarna, jag ville hellre umgås med familjen än sitta vid datorn. Gotlandshelgen var bra, men nu är det skönt att vara tillbaka i stugan.
Nu har vi börjat läsa en biomedicinsk baskurs. Delvis är den på BMC, som ligger inne i stan, och delvis på Ultuna där vi brukar vara. Alltså måste jag åka mer buss nu. Det är dumt, för det blir dyrt och så missar jag en massa motion som jag annars får när jag cyklar. Mellan min stuga och BMC är det 8 km att cykla, det tycker jag känns för långt. Inte direkt så att det är för långt att cykla, mest att det kommer ta för lång tid. Jag är så seg på att komma iväg på morgonen, så jag skulle jämt komma för sent...
På måndag (tror jag...) händer det en rolig grej. Förhoppningsvis. Om jag vågar, och om Amanda vågar. Det ska vi nog göra. Tills vi har gjort det vi ska är det hemligt... Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0