Återbjudning

Hejåhå.
Borde plugga, men sittern vid datorn istället. Ovanligt. Idag jag har varit inne i stan med lite brudar och letat utklädningskläder till återbjudningen som vi ska ordna för Senioramöborna och Veternitas (tvåorna och treorna) i november. Temat är hemligt, men jag kan bara säga en sak; vi kommer vara GRYMT snygga. Så det så. Avslöjar vilket tema det blir någon gång, inom en oviss framtid.

Annars rullar livet på här i Uppsala. En månad kvar till den muntliga examinationen på histologi, cellbiologi och biokemi (eller något sånt där...). Usch, det vill jag inte tänka på. Känner ändå att jag hänger med ganska bra, det är skönt! Så det är väl bara att hoppas på det bästa. Kom även på att vi ska få reda på resultatet på första tentan inom fyra dagar. Nervöööööst!

Dags att återgå till Biochemistry-boken. PÖSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0