Varning för studentjävel.

Ikväll har jag storstädat stugan. Väntar just nu på sista tvättmaskinen, och sen är jag klar! Så skönt! Det var välbehövligt, fick skämmas i förmiddags när Amanda var här och hälsade på... Har även kollat upp tåg, pendel och båttider inför imorgon när jag åker till ön igen! Planerar eventuellt in en resa till i november, vi får se hur det blir.

I skolan hade vi en föreläsning om cancer, vilket fick mig att bli lite illa till mods. Jag är rent utsagt livrädd för den sjukdomen. Tillväxten kan gå så snabbt att det är för sent att göra något när man upptäcker tumören. När föreläsaren visade en bild på lungor fulla med metastaser gick luften ur mig. Fy fan, säger jag. Cancer är min värsta mardröm.

Kommentarer
Postat av: Erlendagnes

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-09 @ 12:49:53
URL: http://erlendagnes.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0