Sunes sommar!

Har under den senaste veckan lyckats plöja igenom stora delar av mitt filmförråd. Igårkväll började jag se Sunes sommar, och såg klart den nu på morgonen. Var inte jättelängesen jag såg den sist, men den är så himla bra så kan se den massor av gånger! Pappan, Rudolf alltså... Den roligaste karaktären på film, någonsin. Hör bara på detta (Rudolf berättar om sin basketkarriär när han var ung):
R: - Äh ni hör ju vad jag säger! Trepoängare i var enda match! Vilket kanske i och för sig inte var så konstigt i och med att jag var drygt två meter på den tiden...
Sune&Håkan: - Nä du ljuger!
R: - Nej det gör jag inte! Sen fick jag normal längd eftersom... jag fick en hiss i huvet.
Klipp med lite olika roliga scener ur filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0