Tankar om tenta.

Okej, muntlig tenta imorn alltså. Känns bra, jag kan det här. Jag har pluggat cirka 10 h/dag den senaste veckan så det kommer gå som på räls. Vem skulle klara det om inte jag? Jag är ju grym, kan allt baklänges i sömnen!
(Så hade jag kunnat tänka. Istället går tankegångarna ungefär: snälla någon kom och rädda mig jag kan ingenting trots att jag har läst allt fyratusen gånger jag kommer aldrig klara det här jag är sämst i hela klassen på allt garanterat lärarna kommer sucka när dem hör mig prata och det lilla som jag kan kommer jag glömma bort direkt när jag kommer innanför dörren i tentamensrummet imorgon. Jag kommer börja störtböla om jag inte klarar det här. Nu ska jag gå och lägga mig för måste upp jättetidigt imorgon. Inbillar mig att jag kommer kunna sova, men det kommer inte hända. Hjälp.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0