Sex and the city

Tack och lov för att jag äntligen är människa igen! Efter en god och näringsrik frukost lyckades jag framåt fyrasnåret masa mig upp ur sängen och plugga lite. Nu har jag nästan gjort klart sammanfattningar på alla "delkursmål", känner mig stolt över mig själv.
Resten av dagen har jag spenderat med mina kära vänner Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda. För er som inte har sett det (hur är det möjligt? ni  har missat något) är det Sex and the city jag pratar om. Jag har alltid funderat på vem av tjejerna jag kan identifiera mig mest med, och efter idag har jag kommit fram till att det är Carrie! Hon är precis som jag, lättirriterad med ett behov av bekräftelse. Sen har hon såklart många bra drag med, men det är just de där grejerna som jag identifierar mig med. Och den där Mr Big påminner mig starkt om någon han med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0