Ruinerad.

Nu har jag gjort två DYRA inköp på två dagar. Det första är en ny iPod, eftersom den jag har nu gör att hörlurarna börjar glappa efter ett tag. Jag har fått köpa nya lurar en gång i månaden sen i somras, så jag tänkte att jag nog kommer tjäna på att köpa en ny iPod istället. 1149:- gick den på, inte så farligt ändå. Hoppas den kommer imorgon!
Det andra är ett bidrag till "operation rädda håret". Mitt hår går nämligen inte att borsta ut. Det är nästintill omöjligt. Och om man väl lyckas ser det likadant ut efter några timmar. Helt hopplöst, och det känns som att jag kommer vara hårlös lagom till sommaren eftersom så mycket lossnar när jag försöker reda ut det. Alltså, jag investerade i schampoo, balsam och hårinpackning från Redken, 737:- gick det på. Hellre dyrt än hårlöst tänkte jag, och jag vet ju att Redkens schampoo "Blonde Glam" brukar göra underverk med håret. Denna gång köpte jag dock "extreme" som skulle vara för skadat hår med massa lipider och andra grajjar som skulle reparera och jag vet inte vad. Många fina ord stor det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0