Lugn dag.

Usch, vad trött jag är hela tiden! Vaknar på morgonen och känner mig inte ett dugg piggare än när jag somnade kvällen innan. Irriterande att gå runt och vara trött! Särskilt nu efter tentan, men det är väl förståeligt på ett sätt. Har varit så mycket spänningar i luften och alla jag känner här har delat samma nervositet eftersom jag bara umgås med folk från klassen. Så skönt att det är över nu! Bara en månad kvar till det efterlängtade jullovet...
I helgen ska jag försöka att bara vila upp mig, ska bli underbart. Eftermiddagen spenderas i sängen tillsammans med datorn och en bra film. Eftersom jag inte har någon soffa blir det alltid att jag sitter i sängen när jag kollar film eller läser. Det gör en ju inte direkt piggare... Imorgon kommer troligtvis kusin Annie hit! Hon är i Stockholm just nu och tänkte då passa på att hälsa på mig! Låter som en mycket bra idé tycker jag. Ska försöka handla lite eftersom jag inte gjort det på två veckor och städa stugan lite också. Tvätta behövs med. Att både hinna med studier och hushållet är inte lätt det inte...
Ungefär såhär ser jag ut just nu, minus godispåsen. Och tyvärr med en aningens vitare hudton med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0