Julmysmusik.

Jag pallrade mig iväg till skolan i alla fall och är väldigt glad att jag gjorde det! Inte alls lika mycket jobb att gå igenom en föreläsning som man har fått en genomgång på, än att gå igenom en föreläsning man missat genom att sitta och läsa i Biochemistryboken.
Sitter just nu i min säng och myser med lite julmusik. Har hittat en galet lång låtlista med julmusik på Spotify, den lär nog räcka hela julen utan att jag behöver höra samma låt två gånger tror jag! Annars har jag inte haft för mig så mycket idag. Lyckades trycka i mig två varma mackor till middag i alla fall, stolt! Har ingen aptit alls, till frukost blev det en liten macka bara och till lunch en morot. Ganska skönt i och för sig, det blir väldigt ekonomiskt att äta så lite. Tror dock inte kroppen mår så jättebra av det... Så det kanske är bäst ändå att hoppas att aptiten kommer tillbaka.
Nä nu ska jag nog studsa upp ur sängen och kanske börja städa lite. Har tänkt julpynta imorgon och då kan det ju inte vara kaos i stugan ju!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan inte jag få låna din julmusiklistaaaaa? (A)

2010-11-29 @ 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0