Jäkla TV!

Hade en jättemysig kväll med kusin igår! Det var utförsäljning av filmer på Hemmakväll, så vi köpte tre stycken för 100 kronor. Såg en som hette "Fish Tank" om jag minns rätt. Den var bra! Lite hemsk, men värd att se. Just nu väntar jag på min hyresvärd, vi ska fortsätta att fixa med min TV. Igår höll vi på med det under eftermiddagen, och det slutade med att han fick ta med en gammal TV och en digitalbox inifrån sig för att se om det är min TV det är knas med... Fick tillslut in helt okej bild men inget ljud. Nu är han och köper något rör (fråga mig inte vad han ska med det till, jag är totalt oteknisk. Förmodligen höja upp antennen tror jag...), så jag hoppas verkligen att det funkar sen. Snällt att han hjälper mig i alla fall! Önska oss lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0