Gotland.

Hemma på ön nu, därav dålig uppdatering. Var ute och red på finaste Teo igår, så mysigt! Var även och spelade bowling, som är kass på. Jag gillar inte att göra saker som jag är dålig på. Inledde med en strike och kände mig hoppfull, men efter ha missat fyra gånger i rad blev jag arg och tyckte att det var färdigbowlat. Morr.
Idag ska jag ut på stan med mamma tror jag. Och träffa Elin ska jag också göra! Och åka hem till pappa. Funderar på att träffa Anton också. Och så ska jag umgås med min bror och se på film med honom. Vore skönt att hinna med lite plugg med. Pust, hur ska jag få den här dagen att gå ihop? Jag vill göra allt!
Teo och jag i våras på tävling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0