Fredrik Snortare och Cecilia Synd

Idag har jag:
- vaknat och kollat på "Våra vänners liv" på SVT play. Bra program, kolla in det!
- varit ute och gått med Victorias grannes hundar tillsammans med Victoria.
- åkt in till stan för att handla mat, köpa jacka och kolla på iPod. Kom hem med nya underkläder och tre kassar mat med handtag som var på bristningsgränsen. Det var ett under att jag kom hela vägen hem utan att handtagen gick sönder!
- tvättat
- bakat bröd
- lagat en god paj som ska bli matlådor
- skrivit sammanfattning på 5 av de 27 målen för tema ett på kursen jag läser nu. Målet för idag var att skriva på fyra, så jag är nöjd. Muntan nästa torsdag närmar sig med stormsteg, men det ska nog gå bra. Hoppas jag.
- lyssnat sönder "Fredrik Snortare och Cecilia Synd" med Petter. Fyndig låt!

Kommentarer
Postat av: Gunnarzara

many thanks for your dedications to this world

2011-07-19 @ 07:55:47
URL: http://gunnarzara.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0