Bröderna Lejonhjärta

Mitt internet gillar tydligen att det blivit november (snart jul!!!!). Märkte imorse att det kommit igång, gissa vem som blev lycklig!

Helgen har varit toppen, mamma har varit här (och är här fortfarande) så vi har varit på stan, ätit god mat och åkt Sagotåget på Junibacken. Höll på att börja gråta när vi åkte över Nangijala, har alltid tyckt om Bröderna Lejonhjärta, den är så fin men så hemsk! Måste se filmen, det var år och dar sen sist.

Det enda dumma med helgen är att jag inte har öppnat mina skolböcker alls... Så jag har lite att ta igen nu man man säer så. Förresten, jag kommer till Gotland i helgen! Känner du att vi borde ses är det bara att du hör av dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0