Återbjudning

Idag stämmer uttrycket "må som man förtjänar" in ganska bra. Jag har nämligen inte gått upp ännu... Mer än att för att göra frukost för en halvtimme sedan. Gårdagskvällen var bra, något galen och jag tror knappt att det finns en enda person där som kan återge hela kvällen utan minnesluckor... Herregud, har aldrig varit med om liknande. Såhär såg jag och min tiger ut:
Temat var alltså orient. Jag var indier, om någon inte ser det på bilden ovanför. Vi åt falafel (fast någon dränkte min mat i curry så jag åt inget, tror jag...), dansade till Tarkans pusslåt och "vilse i  skogen" av Markoolio. Treorna hade ju kommit på ett mottema, och kom som orienterare! Tack för en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0