HM!

Jag har fått en allergimedicin som man visst kan bli trött av. Det kan man säga att jag har blivit. Somnade om minst 4 gånger imorse fast jag vaknade 10, vilket är sent för mig. På Friskis-passet kändes fötterna som bly och nu funderar jag på att ta en tupplur innan jag tar tag i högen av plugg. Ska även börja sy en klänning till lilla Amanda som hon ska ha på studenten.
Förresten vill jag beställa från HM, tänkte göra det som en studentpresent till mig själv så behöver jag inte få dåligt samvete. Jag ska slå in paketet när det kommer och öppna den 3 juni, haha... Det här är lite av det jag vill beställa:
Allt från HM.se alltså, jag tycker helt klart att dem har de snyggaste sommarkläderna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-05-02 @ 09:47:22
Postat av: Mum

Jag har också hört, att man kan bli trött av att vara vaken till mellan ett o två flera nätter i rad... ;-)

2010-05-02 @ 09:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0