6 dagar kvar.

Jag har funderat på det här med bloggen. Tänk att det finns personer som går in här för att läsa just det jag har skrivit. Jag menar, det är inte direkt så att jag skriver varken väldigt underhållande eller fyndiga texter. Det brukar mest bli vad jag har för mig om dagarna. Inte för att jag har särskilt många läsare, men det räcker gott för mig. Varför skulle personer jag inte känner sitta och läsa om vad jag har för mig egentligen? Det skulle bara kännas konstigt. Jag antar att bloggen har blivit mitt nya sätt att kommunicera med mina vänner och släktingar. Det är så jag ser mina vänners bloggar i alla fall. Hinner man aldrig ses måste man ju få reda på något om varandra på annat sätt, och då är en blogg ett ganska lämpligt sätt. Så kan det vara skönt att få skriva av sig lite. Den här bloggen är ju hela tre år (!!) gammal nu. Nu ska jag nog sätta mig och läsa igenom lite gamla inlägg, innan jag ska ut på en promenix med kära Joannie. PUSS på er (utan er hade ju faktiskt inte den här bloggen varit vad den är idag) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0