27 dagar kvar.

Hej kära vädret!
Nu när det börjar närma sig juni med stormsteg skulle jag bara vilja göra en liten önskan. Det vore helt underbart om det skulle kunna bli 25+ och strålande sol den 19 och 23 maj samt den 3 juni. Fixar du det? Det är tre dagar jag ber om, tre! Det är väl lugnt? Det kan vara dåligt väder sen i sommar, jag ska ändå jobba! (Okej, kanske inte hela sommaren... Men lite gör ingenting). Vore supersnällt, så att man som Virginia skrev slipper ha vinterjackan över klänningshelvetet på balen! Hade varit gulligt om man slipper stå barbent i Almedalen med snö upp i armhålorna och en vind i orkanstyrka som blåser bort ens studentmössa och förstör frisyren helt menar jag. Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0