25 dagar kvar.

Hej på er!
I natt ryckte jag in och tog ett nattpass på jobbet för Freja, som skulle upp på praktik vid sju idag. Inte så roligt att jobba till sisådär fyra på morgonen då inte, hade blivit ganska lite sömn för stackaren. Fick en hel del fina erbjudanden i natt, som de här till exempel:

Kille: Tjena bruden, är du kåt?
Jag: Ehehee... Vad vill du ha?
Kille: Jag vill ha dig, får jag dig på köpet?
ett annat...
Kille: Släpp in mig på toaletten!
Jag: Det kostar fem kronor.
Kille: AAAAHHH!!!!!!! och så kastade han sitt bankkort på mig. Tackartackar sa jag.
Det var sjukt mycket folk i alla fall. Jag slog mitt nattrekord och hamnade nog rätt hyfsat på listan över årets resultat. Kul, för det händer inte så ofta nuförtiden! Jag har tyckt nattpass har varit lite jobbigt förut för jag har blivit så himla trött, men i nättras sov jag lite innan så det gick mycket bättre. Jobbade med massa fint folk, alltid lika roligt!

Kommentarer
Postat av: virginia

Fan vad kul, med rekordet :D Och vilka pärlor till killar det är som ger såna fina erbjudanden. Svåra att motstå liksom. :P

2010-05-15 @ 20:48:46
URL: http://itsvirginia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0