25 dagar kvar.

Hej vänner.
Här kommer en hälsning från en trött tjej. Jag brukar faktiskt alltid klaga på att jag är trött utan anledning, men idag har jag nog faktiskt en... Åkte hemifrån halv nio imorse för att hämta upp Elin. Vi åkte ut till hennes familjs gård och kollade på när kossorna släpptes ut! Förutom att vi nu inte har några fötter kvar eftersom dem förfrös var det mysigt (vädret, kom ihåg vad vi har kommit överrens om!). Efter det skjutsade jag henne till jobbet och åkte själv ut och red och mockade för Teo. Sedan bar det av in till stan för att käka en snabblunch och ha dagens enda lektion, aeorobics som jag läser på individuellt val. Där hade vi ett vanligt gympapass, och sen två skivstångspass på rad. Jag kan inte säga mer än att JA, det var sjukt jobbigt. Vår lärare är bra, men hon tror att vi är supertränade body builders. Jaja, sen duschade jag och stack direkt till Visby Hotell för att gå på ett jobbmöte där vi pratade lite om förväntningarna inför sommaren. Det höll på till strax efter sju, och sen åkte jag hem och landade här. Sammanlagt behövde jag packa med mig grejer för tre ombyten imorse, haha... Jag kom ihåg allt i alla fall! Men ibland känns det lite jobbigt att leva ett liv som är lika planerat som en busstidtabell... Bara en lång lista med tidpunkter att passa. 24 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: odil

ska du jobba på visby hotell i sommar odil?

2010-05-10 @ 22:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0