20 dagar kvar.

Nu är jag upprörd. Jag ska fatta mig kort, för annars kommer det bara bubbla ut väldigt många och väldigt fula ord. Jag blir så trött på all den dåliga uppmärksamhet som McDonald´s har fått i media de senaste dagarna. Det ska bland annat sändas en dokumentär imorgon på tvåan om jag inte minns helt fel (som jag säkerligen kommer bli ännu mer upprörd av). I alla fall, det jag ville säga var bara att jag tycker det är synd att alla restauranger ska dras över en kam! Restaurangen jag jobbar på stämmer inte in på några av de dåliga påståendena som nu diskuteras i media. Jag älskar mitt jobb och blir så trött på människor som vill förstöra för andra... Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: virginia

amen.

2010-05-15 @ 20:45:08
URL: http://itsvirginia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0