Vår.

Efter att ha varit ute och gått i vårsolen har jag nu bestämt mig. Dags att uppdatera garderoben! Ut med vinterkläderna och in med våren! Jag menar, det är första april imorgon och då MÅSTE det vara vår. Förra påsklovet låg Stina och jag ute och solade i bikini ju! Ååh, det här ska bli roligt!
______________________________________________________________________________________________
Update
Jag plockade fram mina klänningar och provade. Passade även på att räknade dem. Gissa hur många det blev? 26 stycken! Bara fest- och sommarklänningar då. Herregud, jag visste att jag har många klänningar men inte så många. Nu har jag rensat ut nio stycken i alla fall, som ska iväg till Second Hand. Det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0