Tråååkiiigt.

Tja, jag kan väl inte direkt säga att det svämmade över av kommentarer om den nya designen, men besöksantalet blev dubbelt upp mot det vanliga så jag säger hej och välkomna till alla nya. Hoppas några stannar kvar!
Jag blir hemma idag med, mår bättre men vill bli helt frisk innan jag ger mig iväg någonstans. Det är lika bra! Idag blir det lite planerande inför framtiden, mycket nytt på gång som måste skapas plats för i den redan fulla kalendern. Berättar mer när det allt färdigbestämt!
Idag blir det även SATC för hela slanten. Jag älskar det! Det speglar verkligen det liv som man tror att alla singeltjejer i NY har [och stämmer förmodligen inte alls, men roligt är det]. Charlotte är min favorit, eftersom jag kan identifiera mig mest med henne. Snart har jag kollat igenom första säsongen [för andra gången, har redan sett alla avsnitt en gång tidigare]. Måste, måste, måste verkligen ha boxen!
Förvänta er fler inlägg idag kan jag bara säga, soffan är tråkigt sällskap så jag hänger här på bloggen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0