Mormor, läs på egen risk!

Jag har nog aldrig skrattat så mycket i skolan som jag har gjort den här veckan, underbart! Gårdagens lunch var riktigt rolig, två citat;
Adriaan: - Vad då, ska ni göra lumpen, två tjejer?! Fatta vad oralsex ni kommer få!!
Kommentar: VA?!?!
Fick senare förklaringen att vi kommer dominera över killarna eftersom de är så många medan det är så få tjejer. Njaaa svarar jag på det...
Karolina: Victor, erkänn en sak. Du är bara ute efter sex!
Victor: Det är jag ju inte, jag är faktiskt ömsint!
Kommentar: Jaha, och vad är man om man är ömsint tro?
Fredagen har bjudit på tre timmar eget fysikarbete, det gick ju sådär. Efter det stod det fredagsfika på schemat, och jag drack för andra veckan i rad mitt fredagskaffe som har ungefär samma effekt som knark på mig (skulle jag tro, jag har inte provat). Jag blir helt speedad, har aldrig varit med om något liknande. Vi lekte lekar istället för att plugga och gjorde en massa annat skoj. Bland annat skickades detta sms ut till två hemliga personer:
"Vi är två brudar på arton jordsnurr som söker värme i vinterkylan. Har du sexpack, längre än 30 centimeter och är öppen för exotiska trekanter är du killen för oss Hör av dig till [email protected] så ses vi i sängen ;)"

Vilka som skickade detta sms lämnas öppet. Det enda som kan sägas är att pojkarna som hade äran att få detta kan skatta sig riktigt lyckliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0