Måndagsbarn.

Salem al Fakir är ju det sockersötaste man kan vila sina ögon på men hans nya skiva Ignore This får en verkligen att känna att man är i en mardröm. Keep On Walking är fin, men de andra låtarna gör en bara förvirrad...
Jag har ont i halsen, känner mig helt kokande och allt är blä. Jag vill inte ha aerobicsredovisning i eftermiddag... Måste ringa till vårdcentralen för att kolla upp det onda i benen som kommer så fort jag gör något annat än sitter still. Måste skriva kemihemprov. Måste städa rummet och hitta bilnyckeln som har försvunnit spårlöst. Måste, måste, måste.
(Förresten är jag väldigt trött på testosteron och dem som verkar lida av en smula överdosering av det, usch.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0