Let the music play.

Snart ska jag till Rävhagen och se när den lille pållen skuttar hinder. Tar nog en promenad dit, solen skiner och termometern visar på 9.3 grader, härligt! Det är vår på riktigt! Inga fler starurar (?) nu, tack.
Idag när jag var ute och grejade på jobbet träffade jag på en stackars senil gammal man som var helt övertygad om att han kände mig och att jag hette Barbro. Detta skrek han över ungefär hela Östercentrum... Han frågade även om jag inte lagt märke till att en kvart går mycket snabbare om man äter och dricker under tiden. Jag svarade ja jo mm och sprang snabbt in på jobbet innan han började yra om en massa annat. Stackars gamle man!

Kommentarer
Postat av: Sofie

BARBROOOO!!! Hahahaha det var ju superkul tyckte jag ;).

2010-03-20 @ 18:49:42
URL: http://sosofofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0