Längtar inte alls tillbaka...

Nej men vad då, jag tycker det är jätteroligt att sitta i ett slaskigt Sverige istället för i ett kokhett Spanien. Mycket trevligare att spendera kvällen framför Let's Dance än på en alldeles egen balkong i Barcelona ju! Och Hamnplan är ju sååå mycket bättre än Bikini, ojojoj. Ni anar inte hur ogärna jag vill ligga på en varm strand med ljummet skönt vatten tillsammans med de två bästa brudarna ever. För att inte tala om att träffa spanjorer, bli brun, dansa hela natten och shoppa som en galning om dagarna. Usch, det låter inte alls lockande, inte ett dugg. Jag är så nöjd med min tillvaro här i regniga, kalla, tråkiga Sverige och jag hade inte velat byta ut den mot något i hela världen. Särskilt inte den här kvällen. Ja ä intä bittär.
(TA MIG TILL SPANIEN FÖR TUSAN!)

Kommentarer
Postat av: Joannie

Och jag längtar inte heller tillbaka! Inte aaaalls...

2010-03-20 @ 19:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0