Hopptävling.

Teo och jag blev felfria igår på tävlingen! Dock var det idealtid så det gick lite för snabbt i omhoppningen, alltså blev det ingen placering. Det gör inte så mycket, han var jättefin och jag är supernöjd!
Idag har jag sovmorgon till kvart i ett och jag har massor att göra, plocka undan här hemma till exempel. Det ligger grejer överallt och 90% av dem är mina... Bra där Engdahl. Har aerobicsprov i eftermiddag som jag inte ens börjat plugga till och biologiprov på onsdag som jag inte riktigt heller börjat på... SKoltrött? Yes. Jag vill ha lördag och Göteborg! Saknar min fina farmor och farfar, och min kusinfamilj! Har inte träffat dem på länge nu. Men först ska jag överleva veckan med allt vad den innebär.
Nu, städning. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0