Hej, hej, hemskt mycket hej.

Nu tänker jag berätta lite saker för er:
- Sissel filmade Teo och mig igår med sin telefon, kanske lägger upp klipp här så får ni se hur fin prinsen är
- jag är jättetrött och förstår inte hur jag ska orka jobba till fyra i natt
- jag vill fortfarande se Alice i underlandet på bio
- dem som säger att mörk choklad är så stark att det räcker med en bit har fel. Jag har lyckats äta ett antal bitar den här eftermiddagen och det gick hur bra som helst
- ikväll blir det Mello hemma hos Joakim med lite folk, trevligt
- sen ska vi till Punkkakan och jag funderar starkt på att köra schlagertema istället
- slutligen undrar jag om man är arbetsskadad när man tror att en låt som heter McFearless heter McFeastless?

Kommentarer
Postat av: Li

hahahaha, du är arbetsskadad.. Vi ses på kakan ikväll! jag har fetaste punk-outfiten.

2010-03-13 @ 18:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0